Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Daca tranzactia s-a efectuat cu carsul, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

1. GARANTIE SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:


Art 1. Societatea AROBS TRADING & DISTRIBUTION SRL asigura o garantie de 24 luni pentru produsul achizitionat care se acorda numai in urmatoarele conditii:

  • prezentarea produsului si a accesoriilor intacte cu carcasa originala, fara urme de lovituri, inundari, desfaceri sau reparatii executate de catre personal neautorizat
  • prezentarea garantiei in original, insotita de dovada achizitionarii produsului (factura sau chitanta).

Produsele vandute la categoria "Resigilate" beneficiaza de o garantie de 12 luni.

Art 2. Societatea AROBS TRADING & DISTRIBUTION SRL nu isi asuma responsabilitatea datelor memorate la terminalele ce necesita rescrierea soft-ului. De aceea va rugam sa salvati periodic datele memorate pe terminale.

Art 3. Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita:

  • nerespectarii instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul
  • greselilor de instalare si intretinere, accidentelor, neglijentei sau neatentiei in utilizare
  • incendiilor si calamitatilor naturale
  • umiditatii excesive, apei sau altor lichide care au patruns in aparat, indiferent de mijloc, atestate prin urme de lichid, oxizi, rugina etc.
  • caderilor, loviturilor, socurilor, deteriorarilor mecanice sau altor acte de violenta vizibile chiar si pe carcasa, antena, acumulator sau incarcator
  • folosirii de acumulatoare sau conectarii la surse de curent neadecvate
  • conectarii accesoriilor nerecomandate de producator si utilizarii de aplicatii (software) nerecomandate de producator
  • socurilor termice sau electrice

Art 4. Aducerea la conformitate a produsului se va face intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice, in primul rand prin repararea produsului sau prin inlocuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.

Art 5. Garantia curge de la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei defectiunii aparatului pana la data repunerii in functiune a acestuia si notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Art 6. Durata medie de utilizare este de 3 ani.

Art7. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba romana si a declaratiei de conformitate. Nu fac obiectul garantiei update-ul hartilor (clientul fiind informat asupra gradul de detaliere a hartiilor incluse in pachetul comercial) precum si update-ul versiunii sistemului de operare al aparatului.

Art. 8. Conform OUG 34/2014, cumparatorul client persoana fizica care a achizitionat produsul la distanta are dreptul de a returna produsele comandate, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre cumparator. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

Art 9. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.

Garantia se acorda in conformitate cu Lg 449/2003(r) privind vanzarea produselor si garantiilor acestora, cu Lg 296/2004 -Codul Consumului in vigoare din 1.01.2007 si cu OG 21/1992(r) privind protectia consumatorilor – modificata si completata ulterior inclusiv cu legea 476/2006 si OUG 174/2008.


2. PROCEDURA DE SERVICE


  • se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail [email protected]
  • acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, defect reclamat, adresa de ridicare a coletului, persoana de contact si numar de telefon
  • la adresa specificata se va trimite firma de curierat rapid agreata pentru a ridica produsul si a-l aduce in service.
  • coletul va trebui sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa bon fiscal / factura de achizitie. Incarcatoarele produselor sunt, de asemnea, necesare.

Termenul de aducere la conformitate este de 15 zile incepand cu data la care am fost anuntati de produsul defect. Nu se trimit colete fara a se face instiintare catre Unitatea service, deoarece acestea vor fi refuzate! Nu se trimit colete cu alte firma de curierat rapid, cu plata la destinatie, deoarece acestea vor fi refuzate!


3. Procedura retur


Se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail [email protected].

Acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, motivul returului (daca se doreste).

Ulterior, veti primi o informare cu privire la adresa unde puteti expedia produsul pe care doriti sa-l returnati.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

De asemenea, in cazul returului, vi se va restitui doar contravaloarea produselor returnate, in cazul in care ati achitat transportul.

Valoarea transportului se returneaza doar daca produsul este defect sau neconform.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre comparator.

* Din motive de igiena castile audio nu pot fi returnate doar daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa.

** Produse care nu sunt acceptate la retur:

- Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate

- In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;

Conform prevederilor art. 14. al. 3 din OUG nr. 34/2014, cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor. Bunurile/produsele returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparator la receptionarea Bunurilor returnate.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot sa difere in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site (datorate de cele mai multe ori suportului tehnic pe care sunt vizualizate produsele). 

Pentru mai multe detalii cu privire la aspectul produselor, va rugam sa ne contactati.

CONTACT:

AROBS TRADING & DISTRIBUTION SRL.; E-mail: [email protected]


Viziteaza site-ul Gps-Auto.ro pe ShopMania Sigla Visa Sigla Visa